Jump to content
JoeyBartonLovesMe

Bizarre Quiz Response

Recommended Posts

So I posted a NUFC quiz on Facebook in Newcastle group and people replied saying  one of the questions was wrong.  The question was which United manager signed Michael Owen.  The answer Souness but people said it was Shearer.  I know Shearer thinks Owen refused to play but that doesn't make  sense.

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, Tdansmith said:

Michael-Owen.jpg

from left to right..twat..greedy twat and acted like a twat

Haha yep I don't understand why they some claimed it was Shearer who was the manager.  Facebook gets worse by the day.  Full of crack heads.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Alex said:

Guys....

:lol:

 

The thing I don't like almost as much as 'guys' is starting a sentence with 'So'. (Usually followed by 'I'). :cuppa:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Howmanheyman said:

:lol:

 

The thing I don't like almost as much as 'guys' is starting a sentence with 'So'. (Usually followed by 'I'). :cuppa:

:rtfm: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Meenzer said:

Q3. What's Hugo Viana's best position?

 

Defensive midfielder 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Q5. How many people give a fuck about your shitty little quiz?

A. Absolutely no one.

B. *checks notes* Nope, only one option for that question.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think this is what the word cringeworthy was invented for. About as bad as that other dopey cunt who showed up last August to propose a song for Bruce and Joelinton. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, JoeyBartonLovesMe said:

Quiz: Will the FA let Saudi Arabia but NU?

 

A8172480-5015-470C-A27F-82E0F02A2985.gif

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


Recent tweets

Toontastic Facebook

Donate to Toontastic

Keeping the lights on since... well ages ago
TT-Staff


×