Jump to content
Sign in to follow this  
bobbyshinton

Elvis

Recommended Posts

Guest alex
Has been dead for 29 years today :razz:

 

Unless you have a theory :razz:

178933[/snapback]

Defo dead like. For years me Mam claimed she was going to see him when he made his comeback tour :lol: Respect to anyone who can eat that many burgers whilst doing that many amphetamines though. Dedication tbh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deep-fried peanut butter sandwich eating fat bastard. If the drugs hadn't killed him, his diet would have before too long. Or he would have ended up like Marlon Brando.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Has been dead for 29 years today :razz:

 

Unless you have a theory :razz:

178933[/snapback]

Defo dead like. For years me Mam claimed she was going to see him when he made his comeback tour :lol: Respect to anyone who can eat that many burgers whilst doing that many amphetamines though. Dedication tbh.

178935[/snapback]

 

If you wanna be a record breakeeeerrrr.... ahhh-oooooooh

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest alex
A hero to most, but he never meant shit to me.  Straight up racist that sucker was simple and plain.  Mother fuck him and John Wayne.

178939[/snapback]

Fight the Power :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Has been dead for 29 years today :huff:

 

Unless you have a theory :razz:

178933[/snapback]

Defo dead like. For years me Mam claimed she was going to see him when he made his comeback tour :lol:Respect to anyone who can eat that many burgers whilst doing that many amphetamines though. Dedication tbh.

178935[/snapback]

 

Is that your mam or Elvis? :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest alex
Has been dead for 29 years today <_<

 

Unless you have a theory :razz:

178933[/snapback]

Defo dead like. For years me Mam claimed she was going to see him when he made his comeback tour :lol:Respect to anyone who can eat that many burgers whilst doing that many amphetamines though. Dedication tbh.

178935[/snapback]

 

Is that your mam or Elvis? :razz:

178942[/snapback]

Elvis, me Mam doesn't do burgers :huff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
A hero to most, but he never meant shit to me.  Straight up racist that sucker was simple and plain.  Mother fuck him and John Wayne.

178939[/snapback]

 

Motherfuck as a verb? How can you motherfuck someone?

 

Anyway, I agree, to an extent. Don't see the appeal in him really.

 

He died wearing nappies - FACT.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A hero to most, but he never meant shit to me.  Straight up racist that sucker was simple and plain.  Mother fuck him and John Wayne.

178939[/snapback]

 

Motherfuck as a verb? How can you motherfuck someone?

 

Anyway, I agree, to an extent. Don't see the appeal in him really.

 

He died wearing nappies - FACT.

178946[/snapback]

 

Don't be dissing Chuck D, he can only go with the flow when he's spitting it.

 

I actually quite like Elvis. Despite his racism. My grandad was racist. Didn't stop me liking him either.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Without any doubt Elvis was the single most important cultural figure of the 20th century.  Not a bad looking bloke either

178967[/snapback]

 

 

I ain't no fag, but if I had to fuck a guy. If my life depended on it. I'd fuck Elvis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

There was a book of Rock and Roll Miscellanies free with Q a few months back and it had a list of Elvis sightings listed on a website.

 

My favourites were:

A biology teacher in Lancaster, Lancashire

Driving a Builder's Van in Ipswich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Only an icon these days because he died when he did. If he'd lived he'd have ended up a pathetic, pitied figure that "used to be good once"

 

Agree that he was good-looking when he was young and had huge charisma but vastly overrated imo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest alex
Only an icon these days because he died when he did.  If he'd lived he'd have ended up a pathetic, pitied figure that "used to be good once"

 

178983[/snapback]

That's what did happen :lol:

He's culturally important for taking "rock 'n' roll" to the masses but he wasn't remotely original or musically talented in the way someone like Chuck Berry was. He took black music and made it appealing to white people. Incredibly charismatic and a great performer. Those Vegas performances are comedy gold too.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Only an icon these days because he died when he did.  If he'd lived he'd have ended up a pathetic, pitied figure that "used to be good once"

 

178983[/snapback]

That's what did happen :lol:

He's culturally important for taking "rock 'n' roll" to the masses but he wasn't remotely original or musically talented in the way someone like Chuck Berry was. He took black music and made it appealing to white people. Incredibly charismatic and a great performer. Those Vegas performances are comedy gold too.

178987[/snapback]

 

I put Little Richard down as the earliest pioneer.

 

The Beatles wouldnt have been around without Fatty and without them so on and so forth.......Busted!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Only an icon these days because he died when he did.  If he'd lived he'd have ended up a pathetic, pitied figure that "used to be good once"

 

178983[/snapback]

That's what did happen :lol:

He's culturally important for taking "rock 'n' roll" to the masses but he wasn't remotely original or musically talented in the way someone like Chuck Berry was. He took black music and made it appealing to white people. Incredibly charismatic and a great performer. Those Vegas performances are comedy gold too.

178987[/snapback]

 

He had a class voice to be fair. It was HUGE. Not innovative, I'll give you, but a good singer. Fucking excellent at karate too.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest alex
Only an icon these days because he died when he did.  If he'd lived he'd have ended up a pathetic, pitied figure that "used to be good once"

 

178983[/snapback]

That's what did happen :lol:

He's culturally important for taking "rock 'n' roll" to the masses but he wasn't remotely original or musically talented in the way someone like Chuck Berry was. He took black music and made it appealing to white people. Incredibly charismatic and a great performer. Those Vegas performances are comedy gold too.

178987[/snapback]

 

He had a class voice to be fair. It was HUGE. Not innovative, I'll give you, but a good singer. Fucking excellent at karate too.

178993[/snapback]

Class singer tttt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Only an icon these days because he died when he did.  If he'd lived he'd have ended up a pathetic, pitied figure that "used to be good once"

 

178983[/snapback]

That's what did happen :lol:

He's culturally important for taking "rock 'n' roll" to the masses but he wasn't remotely original or musically talented in the way someone like Chuck Berry was. He took black music and made it appealing to white people. Incredibly charismatic and a great performer. Those Vegas performances are comedy gold too.

178987[/snapback]

 

I put Little Richard down as the earliest pioneer.

 

The Beatles wouldnt have been around without Fatty and without them so on and so forth.......Busted!

178992[/snapback]

 

yeah dead right but tbf the beatles were a talented bunch of songwriters so you cant diss them really.

 

The legendary status of elvis is just a little ott but he did have a great voice. How much better than Tom Jones Im not sure though :razz:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

Recent tweets

Toontastic Facebook

Donate to Toontastic

Keeping the lights on since... well ages ago
TT-Staff


×