Jump to content

The Euro 2020 final thread for people who actually just want to enjoy the fucking thing


Recommended Posts

England make it to their first international final in 55 years, its great!

 

Final is on Sunday at 8pm against Italy.

 

And I'll just remove the other stuff, fuck it.

 

  • Haha 3
  • Jaysus... 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I'm older and bitter but hope England win it especially for the bairns, for the players who've put up with shit from the mail/telegraph etc, for Rashford for showing up Johnson but especially as it'll

Most of them.   Walker is one of the best RB in the world. And in the bench you have Trippier, Starter RB in Atletico (Spanish Champion). Stones is playing in the Champions League Runner Up

Posted Images

6 minutes ago, Monkeys Fist said:

3…2…1… :lol:

 

Hehe I am also fully aware and absolutely fine with it if you and I are the only people who ever post in here.

 

I honestly can't stand the negativity.

Link to post
Share on other sites

Fucking unreal, never thought I’d see a final tbh. I was too young for any of Newcastle’s and England were always useless at tournaments. Fucking buzzing. I’m going to be a wreck on Sunday mind. 
 

Hopefully the takeover goes through and this is the first of many I get to watch. 

Edited by Howay
  • Like 4
Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Andrew said:

 

Hehe I am also fully aware and absolutely fine with it if you and I are the only people who ever post in here.

 

I honestly can't stand the negativity.

Is this a secret forum?!

  • Haha 5
Link to post
Share on other sites

@Isegrim it takes you longer to type these than it does for me to delete them.

 

Was the Euro 2020 thread not enough for you? Its right there waiting for you to be a twat in.

 

Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Howay said:

Fucking unreal, never thought I’d see a final tbh. I was too young for any of Newcastle’s and England were always useless at tournaments. Fucking buzzing. I’m going to be a wreck on Sunday mind. 
 

Hopefully the takeover goes through and this is the first of many I get to watch. 

 

I remember the two FA cup finals of the 90s and thats it for me. 

 

I am beyond excited.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
Just now, Ugly Mackems said:

Don't tell me the usual miserable bastards are crying over England reaching the final? 

 

Of course they are, and they're welcome to do it in the Euro 2020 thread.

 

 

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Ugly Mackems said:

Don't tell me the usual miserable bastards are crying over England reaching the final? 

I thought this was a secret thread.  Who let him in?

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Shaping to be a really intriguing match, hope it's a spectacle that the best team wins, no penalties (during the game or to decide it).

 

Will probably even get up to watch it, 5AM on a freezing cold Monday winter morning in the middle of a lockdown.

Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, RobinRobin said:

I thought this was a secret thread.  Who let him in?

 

tbf to UM, you can absolutely rely on him to support his team.

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, OTF said:

Shaping to be a really intriguing match, hope it's a spectacle that the best team wins, no penalties (during the game or to decide it).

 

Will probably even get up to watch it, 5AM on a freezing cold Monday winter morning in the middle of a lockdown.

 

I've booked monday off, its a 7am kickoff here which is a bit more forgiving, but am I fuck going to be going to work after, regardless of the result.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Andrew said:

 

I've booked monday off, its a 7am kickoff here which is a bit more forgiving, but am I fuck going to be going to work after, regardless of the result.

 

Nice one. Does anybody give a fuck or even watch it over there, or just you? 

Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Gemmill said:

 

Nice one. Does anybody give a fuck or even watch it over there, or just you? 

 

People are happy for me more than actually giving a shit about it directly, cricket and rugby are more the sports for the people I know who care about any sports at all.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Andrew said:

 

People are happy for me more than actually giving a shit about it directly, cricket and rugby are more the sports for the people I know who care about any sports at all.

what about hobbit hunting?

Link to post
Share on other sites

:lol:

 

To be fair like, Isegrim and ewerk can be as negative as they like in whatever thread they like (they haven't necessarily been btw, it's all good laughs for the most part). It's not their jobs to be positive when England win. As we established last night, their job when England win and reach major finals, is to munch my plums. 

 

My main issue was with Renton finding it "literally impossible" to enjoy, but also to even comprehend the enjoyment of a moment that most of us had never seen (and for the most part probably assumed we never would see) until last night. 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Gemmill said:

:lol:

 

To be fair like, Isegrim and ewerk can be as negative as they like in whatever thread they like (they haven't necessarily been btw, it's all good laughs for the most part). It's not their jobs to be positive when England win. As we established last night, their job when England win and reach major finals, is to munch my plums. 

 

My main issue was with Renton finding it "literally impossible" to enjoy, but also to even comprehend the enjoyment of a moment that most of us had never seen (and for the most part probably assumed we never would see) until last night. 

I started the thread a a joke tbh, expecting no one to bother and float off down the forum but isegrims continues insistence on posting in here has made it entirely worth it. 

 

Hes written two or three big whiny diatribes about me or the idea of the thead or some other shit and its just *click* gone. Im not even reading them anymore. 

 

Theres a thread where he can moan away and people can engage it if they want and then theres this thread, its right in the title and the OP and he apparently cant /stand/ it. 

Link to post
Share on other sites
  • Ant featured and unfeatured this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...